Idėja

 

Šiandieninėje ugdymo teorijų gausybėje galima nejuokais pasiklysti. Viena skelbia vieną, kita -- priešingą tiesą, vienas būrelis siūlo tą, kitas radikaliai aną, prancūzai rašo vienokias vaikų auklėjimo knygas, amerikiečiai dar kitokias ir taip be galo be krašto.

 Tai kasgi yra teisinga? Ką reikia daryti, kad užaugintum dorą žmogų?

Kasdien galime stebėti klasika tapusius dviejų auklėjimo kraštutinumų atvejus. Vieni tėvai prioritetais pasirenka finansinės gerovės užtikrinimą šeimoje, būvimą su vaikais nustumdami į antrą planą. Kiti tuo tarpu propaguoja vaikų kultą, atsisakydami bet kokios asmeninės savirealizacijos, tapdami tik virėjomis, skalbėjomis ir taksistais. Tačiau ir vieni, ir kiti tėvai paauglystėje neretai susiduria su tomis pačiomis problemomis, nors iš paskutiniųjų stengėsi atiduoti vaikams visa kas geriausia.

 

Tai  kurgi yra tiesa? Vieno atsakymo nėra, tačiau tikėtina, jog tiesa slypi kažkur per vidurį.
 

Patys būdami edukologais ir žinodami ne vieną ugdymo teoriją, šiandien nesiūlysime jokios garsių pavardžių metodikos.  Tapus mama supratau, kad teorija ir praktika neretai prasilenkia.

Tad kviečiame į integruoto meninio ugdymo užsiėmimus tiek jus, tiek jūsų vaikus per meninę komunikaciją:

 

  •  atrasti bendraminčių kolektyvą,
  • užsikrėsti vieniems nuo kitų stokojančių savybių ir
  • tiesiog būti čia ir dabar, kuomet praeitis ir ateitis ištirpsta ir lieka tik kūrybinė akimirkos akistata.

 

 
smart foreash